Nagrody/osiągnięcia: 72 achievements - 1430G
Gracze offline 1
Gracze Online 1 - 24
Battlefield Bad Company 2 to najlepsza w swojej klasie mechanika walki pojazdów oraz nieoczekiwane zwroty akcji. Nowe pojazdy, takie jak BWP czy śmigłowce transportowe, pozwalają sprawdzić nowe taktyki na polu bitwy. Możesz wyburzać całe budynki lub tworzyć pozycje strzeleckie przebijając dziury w osłonie. Możesz także rywalizować z innymi czteroosobowymi zespołami w dwóch trybach przeznaczonych wyłącznie do rozgrywki drużynowej i walczyć razem, by odblokować wyjątkowe nagrody i osiągnięcia. Bitwy toczą się na rozległych mapach, z których każda wymusza stosowanie innej taktyki. Oprócz tego w grze powraca ekipa z Kompanii B, biorąc udział w dojrzałej kampanii dla jednego gracza. Za wyróżnienie zasługuje spolszczenie gry dostępne zarówno w postaci napisów jak również dubbingu.
Link do pobrania instrukcji PL - darmowy poradnik - darmowy poradnik - osiągnięcia - poradnik
Sterowanie - CONTROLS - żołnierz
Sterowanie - CONTROLS - pojazdy naziemne
Sterowanie - CONTROLS - pojazdy latające
Kampania składa się z 13 misji odbywających się w różnych miejscach całego globu od zimowych szczytów, przez gorące dżungle, na pustyniach kończąc. Fabuła oparta jest na fikcyjnych wydarzeniach a celem tytułowej Złej Kompanii jest ocalenie ludzkości przed zgubnym wpływem Rosji. W grze do dyspozycji gracza są najnowsze rodzaje broni i pojazdów ale będziemy mieli też okazję postrzelać leciwymi AK-47, AKSu, M16 i M60.
Tryb wieloosobowy dostępny jest tylko dla posiadaczy dodatkowo płatnego konta GOLD i składa się z czterech trybów rozgrywanych jedną z czterech klas żołnierza, który za awans odblokowuje dodatkowe bonusy. Żołnierz niższy rangą ma poważne kłopoty w konfrontacji z weteranem uzbrojonym w kamizelkę lub lunetę dlatego na początkowych poziomach gry nie dziwią sytuacje kiedy atakując wroga pakujemy cały magazynek ale to nie on ginie. Klasy:
SZTURMOWIEC ASSAULT
broń podstawowa | obrażenia | magazynek | przeładowanie | szybkostrzelność | ikona |
AEK-971 Vintovka | 14.3 | 30 | 3.2 s | 800 rpm | |
XM8 Prototype | 16.7 - 14.3 | 30 | 2.8 s | 750 rpm | |
F2000 Assault | 12.5 | 30 | 3.1 s | 850 rpm | |
STG.77 AUG | 16.7 - 12.5 | 30 | 3.2 s | 700 rpm | |
AN-94 Abakan | 16.7-14.3 | 30 | 3.4 s | 600 rpm | |
M416 | 16.7-14.3 | 30 | 2.9 s | 700 rpm | |
M16A2 | 14.3 | 30 | 3.3 s | 800 rpm |
broń dodatkowa | obrażenia | magazynek | przeładowanie | zasięg/fala uderzeniowa | ikona |
C4 | 865 | 3 | 6.0 s | 6m-8m |
MECHANIK ENGINEER
broń podstawowa | obrażenia | magazynek | przeładowanie | szybkostrzelność | ikona |
9A-91 Avtomat | 20-14.3 | 20 | 3.1 s | 600 rpm | |
SCAR-L Carbine | 20-12.5 | 30 | 3.3 s | 630 rpm | |
XM8 Compact | 16.7-11.2 | 30 | 2.7 s | 750 rpm | |
AKS-74u Krinkov | 16.7-11.2 | 30 | 3.2 s | 700 rpm | |
UZI | 12.5-11.2 | 32 | 3.2 s | 900 rpm | |
PP-2000 Avtomat | 11.2-10 | 40 | 2.85 s | 1000 rpm | |
UMP-45 | 20-12.5 | 25 | 3.1 s | 600 rpm |
broń dodatkowa | obrażenia | magazynek | przeładowanie | zasięg/fala uderzeniowa | ikona |
Anti-Tank Mine | 865 | 3 | 6.0 s | 5.9m/8m | |
RPG-7 AT | 360 przód/tył i bok 720 | 1 | 5.8 s | 1.5m/6m | |
M2 Carl Gustav | 280 przód/tył i bok 560 | 1 | 5.8 s | 1,7m/7m | |
M136 AT4 | 380 przód/tył i bok 760 | 1 | 6.0 s | 1.0m/3.5m |
MEDYK MEDIC
broń podstawowa | obrażenia | magazynek | przeładowanie | szybkostrzelność | ikona |
PKM LMG | 16.7-14.3 | 100 | 8.5 s | 650 rpm | |
M249 SAW | 14.3 - 11.2 | 200 | 8.2 s | 800 rpm | |
Type 88 LMG | 14.3 - 12.5 | 200 | 8 s | 650 rpm | |
M60 LMG | 16.7-14.3 | 100 | 7.8 s | 500 rpm | |
XM8 LMG | 14.3-12.5 | 100 | 6.4 s | 750 rpm | |
MG36 | 14.3-12.5 | 100 | 6.4 s | 750 rpm | |
MG3 | 11.2-10 | 100 | 8 s | 1000 rpm |
ZWIAD RECON
broń podstawowa | obrażenia | magazynek | przeładowanie | szybkostrzelność | ikona |
M24 Sniper | 100 - 50 | 5 | 5 s | 36 rpm | |
Type 88 Sniper | 39 - 28 | 10 | 4.1 s | 260 rpm | |
SV98 Snaiperskaya | 100-50 | 10 | 4.8 s | 37 rpm | |
SVU Snaiperskaya Short | 39-28 | 10 | 3.7 s | 260 rpm | |
GOL Sniper Magnum | 100-50 | 5 | 4.8 s | 33 rpm | |
VSS Snaiperskaya Special | 25 - 20 | 20 | 4.2 s | 600 rpm | |
M95 Sniper | 100-55 | 5 | 6.9 s | 26 rpm |
broń dodatkowa ręczna | obrażenia | magazynek | przeładowanie | szybkostrzelność | ikona |
M9 Pistol | 25-16.7 | 12 | 3.75 s | 350 rpm | |
MP-443 Grach | 20-14.3 | 17 | 3.75 s | 450 rpm | |
WWII M1911 .45 | 33.4-25 | 7 | 3.75 s | 260 rpm | |
MP-412 REX | 40-33.4 | 6 | 4.1 s | 200 rpm | |
M93R Burst | 37.5-27.3 | 20 | 3.75 s | 900 rpm |
strzelby | obrażenia | magazynek | przeładowanie | szybkostrzelność | ikona |
870 Combat | 100-50 | 4 | 0.755s (pierwszy) + 0.695s (następny) + 1s | 85 rpm | |
Saiga 20K Semi | 39-28 | 6 | 4.167 s | 300 rpm | |
SPAS-12 Combat | 100-50 | 8 | 0.78s (pierwszy) + 0.72s (następny) + 1s | 260 rpm | |
USAS-12 Auto | 100-50 | 6 | 4 s | 300 rpm | |
Neostead 2000 Combat | 100-50 | 4 | 0.63s (pierwszy) + 0.53 (następny) + 2s | 85 rpm | |
TOZ-194 | 100-50 | 8 | 50 rpm |
broń ogólnodostępna | obrażenia | magazynek | przeładowanie | szybkostrzelność | ikona |
WWII M1A1 Thompson | 16.7-12.5 | 30 | 3.7 s | 600 rpm | |
M14 Mod 0 Enhanced | 39 - 28 | 10 | 3.1 s | 260 rpm | |
G3 | 25-20 | 20 | 3.4 s | 500 rpm | |
WWII M1 Garand | 39-28 | 8 | 4.1 s | 260 rpm | |
granat | 110-15 żołnierz/33 pojazd | 1 | 3 s | zasięg 2.9m-8m |
pojazdy | odporność | broń podstawowa | przeładowanie | szybkostrzelność | broń alternatywna | szybkostrzelność | broń pasażera | szybkostrzelność |
M1A2 Abrams | 1250 | 875 | 4 s | 15 rpm | 12,5-11,2 | 750 rpm | 25,0-16,7 | 550 rpm |
T-90 MBT | 1250 | 875 | 4 s | 15 rpm | 12,5-11,2 | 750 rpm | 25,0-16,7 | 550 rpm |
M3A3 Bradley | 1250 | 30 | 3 s | 200 rpm | 525 | 6 rpm | 25,0-16,7 | 550 rpm |
BMD-3 Bakhcha | 1250 | 30 | 3 s | 200 rpm | 525 | 6 rpm | 25,0-16,7 | 550 rpm |
Vodnik 4WD | 500 | s | rpm | rpm | 25,0-16,7 | 550 rpm | ||
Cobra 4WD | 500 | s | rpm | rpm | 25,0-16,7 | 550 rpm | ||
HMMWV 4WD | 500 | s | rpm | rpm | 25,0-16,7 | 550 rpm | ||
Quad Bike | 250 | s | rpm | rpm | rpm | |||
Mi-28 Havoc | 500 | 100 | 2.75 s | 600 rpm | 220 | 6 rpm | 30 | 600 rpm |
AH-64 Apache | 500 | 100 | 2.75 s | 600 rpm | 220 | 6 rpm | 30 | 600 rpm |
UH-60 Black Hawk | 500 | s | rpm | rpm | 16,7 | 2000 rpm | ||
Mi-24 Hind | 500 | s | rpm | rpm | 30 | 600 rpm | ||
UAV-1 | 50 | 220 | 25 s | 2.4 rpm | 10 | 750 rpm | rpm |
Nasza lokalizacja zaznaczona jest na mapce podczas gry kolorem żółtym, sojusznicy i ich pozycje kolorem niebieskim a wróg kolorem pomarańczowym, który jednocześnie stanowi cel. Dla weteranów dostępny jest tryb hardcore, z wyłączoną większością ułatwień, w tym całym HUD-em. Gra umożliwia odradzanie się w bazie lub w pobliżu sojusznika stanowiącego wtedy mobilny punkt respawnu i oznaczonego na mapce w lobby kolorem zielonym, dzięki czemu zawodnicy unikają biegu przez cała mapę do miejsca, w którym dzieje się akcja. Ty graczu sam również stanowisz punkt respawnu więc kiedy zauważysz, że reszta drużyny zginęła ukryj się w bezpiecznym miejscu a towarzysze po chwili pojawią się obok.
Podbój - Conquest to walka dwóch dwunastoosobowych zespołów o tereny, na których znajdują się flagi. Zajęcie celu powoduje odbieranie punktów wrogowi a przegrywa ta ekipa, której licznik wyzeruje się szybciej.
Gorączka - Rush to rozgrywka na czas w której dwa dwunastoosobowe oddziały mają następujące zadania: ATAKUJĄCY zdobywają teren by uzbroić i zniszczyć kolejne pary stacji przekaźnikowych a OBROŃCY pilnują pozycji ze znajdującymi się celami a w razie podłożenia ładunku muszą w określonym czasie odbić je i rozbroić.
Drużynowa gorączka to walka na czas dwóch czteroosobowych drużyn o dwie stacje przekaźnikowe i założenia podobne do zwyczajnej 'Gorączki'. Ze względu na mniejszą liczbę zawodników czas trwania jest krótszy.
Drużynowy DM [deathmatch] to mecz czterech czteroosobowych drużyn a zwycięzcą zostaje oddział, który pierwszy zlikwiduje 50 przeciwników.
Tryb Rzeźni - Onslaught polega na opanowaniu kolejnych baz wroga oznaczonych flagami na mapie w jak najlepszym czasie walcząc jako żołnierz 2-4 osobowej drużyny przeciwko spadającym z nieba bot'om sterowanym przez SI. Można grać również samemu z nieograniczoną liczbą odrodzeń. To taka kooperacja w trybie online dostępna tylko dla posiadaczy dodatkowo płatnego konta GOLD umożliwiająca współpracę na czterech poziomach trudności. Na PROSTYm wróg ginie od pierwszego trafienia a na HARDCORE sprawę załatwia trafienie w głowę bo władowanie w niego 50 pocisków czy kilka ciosów nożem nic nie daje. Zabawa kończy się dopiero kiedy zespół przejmie wszystkie cele lub kiedy cała drużyna zostanie wyeliminowana z pola walki... więc żołnierzu kiedy zostaniesz ostatni poczekaj w bezpiecznym miejscu na odrodzenie kompana. Tryb wymaga od graczy ścisłej współpracy w celu uzyskania dobrego czasu/rekordu i nie wlicza się do ogólnych statystyk dlatego też jest dobry do przypomnienia sobie po dłuższej przerwie stylu rozgrywki.
Dodatek Vietnam dostępny tylko w trybie online dla posiadaczy dodatkowo płatnego konta GOLD i ze względu na inny wygląd postaci oraz odmienny arsenał stanowi ciekawe rozwiązanie ... jakby dodatkowej gry w grze bo gdyby dodać kilka map i kampanię oraz więcej sprzętu mógłby stanowić odrębną produkcję. Gracze przenoszą się w czasie do lat 60-tych i niesławnej wojny w Wietnamie więc zarówno skromniejsze umundurowanie i kamuflaż jak również broń nie posiadająca nowoczesnych gadżetów jest inna niż podstawowe wersji. Na czterech nowych mapach wzorowanych na historycznych lokalizacjach rozgrywamy te same tryby co w podstawowej grze ale dodatek jest w pełni z nią zintegrowany, dzięki czemu tu, czy tam, zdobywamy doświadczenie i awansujemy na wyższe poziomy. W trakcie zabawy posłuchamy wyselekcjonowych utworów muzycznych z tamtego okresu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz