piątek, 5 marca 2010

Battlefield Bad Company 2 PL

DATA WYDANIA: 2010-03-05
Nagrody/osiągnięcia: 72 achievements - 1430G
Gracze offline 1
Gracze Online 1 - 24

Battlefield Bad Company 2 to najlepsza w swojej klasie mechanika walki pojazdów oraz nieoczekiwane zwroty akcji. Nowe pojazdy, takie jak BWP czy śmigłowce transportowe, pozwalają sprawdzić nowe taktyki na polu bitwy. Możesz wyburzać całe budynki lub tworzyć pozycje strzeleckie przebijając dziury w osłonie. Możesz także rywalizować z innymi czteroosobowymi zespołami w dwóch trybach przeznaczonych wyłącznie do rozgrywki drużynowej i walczyć razem, by odblokować wyjątkowe nagrody i osiągnięcia. Bitwy toczą się na rozległych mapach, z których każda wymusza stosowanie innej taktyki. Oprócz tego w grze powraca ekipa z Kompanii B, biorąc udział w dojrzałej kampanii dla jednego gracza. Za wyróżnienie zasługuje spolszczenie gry dostępne zarówno w postaci napisów jak również dubbingu.

Link do pobrania instrukcji PL - darmowy poradnik - darmowy poradnik - osiągnięcia - poradnik

Sterowanie - CONTROLS - żołnierz

Sterowanie - CONTROLS - pojazdy naziemne

Sterowanie - CONTROLS - pojazdy latające

Kampania składa się z 13 misji odbywających się w różnych miejscach całego globu od zimowych szczytów, przez gorące dżungle, na pustyniach kończąc. Fabuła oparta jest na fikcyjnych wydarzeniach a celem tytułowej Złej Kompanii jest ocalenie ludzkości przed zgubnym wpływem Rosji. W grze do dyspozycji gracza są najnowsze rodzaje broni i pojazdów ale będziemy mieli też okazję postrzelać leciwymi AK-47, AKSu, M16 i M60.

Tryb wieloosobowy dostępny jest tylko dla posiadaczy dodatkowo płatnego konta GOLD i składa się z czterech trybów rozgrywanych jedną z czterech klas żołnierza, który za awans odblokowuje dodatkowe bonusy. Żołnierz niższy rangą ma poważne kłopoty w konfrontacji z weteranem uzbrojonym w kamizelkę lub lunetę dlatego na początkowych poziomach gry nie dziwią sytuacje kiedy atakując wroga pakujemy cały magazynek ale to nie on ginie. Klasy:

SZTURMOWIEC ASSAULT
zawsze w pierwszej linii ataku ma możliwość rozrzucania skrzynek z amunicją (D-Pad w prawo) i korzystania z podwieszanego granatnika lub strzelby (D-Pad w lewo)
broń podstawowaobrażeniamagazynekprzeładowanieszybkostrzelnośćikona
AEK-971 Vintovka14.3303.2 s800 rpm
XM8 Prototype16.7 - 14.3302.8 s750 rpm
F2000 Assault12.5303.1 s850 rpm
STG.77 AUG16.7 - 12.5303.2 s700 rpm
AN-94 Abakan16.7-14.3303.4 s600 rpm
M41616.7-14.3302.9 s700 rpm
M16A214.3303.3 s800 rpm

broń dodatkowaobrażeniamagazynekprzeładowaniezasięg/fala uderzeniowaikona
C486536.0 s6m-8m


MECHANIK ENGINEER
wsparcie ataku przy niszczeniu pojazdów przeciwnika za pomocą min lub rakiet oraz naprawa własnych
broń podstawowaobrażeniamagazynekprzeładowanieszybkostrzelnośćikona
9A-91 Avtomat20-14.3203.1 s600 rpm
SCAR-L Carbine20-12.5303.3 s630 rpm
XM8 Compact16.7-11.2302.7 s750 rpm
AKS-74u Krinkov16.7-11.2303.2 s700 rpm
UZI12.5-11.2323.2 s900 rpm
PP-2000 Avtomat11.2-10402.85 s1000 rpm
UMP-4520-12.5253.1 s600 rpm

broń dodatkowaobrażeniamagazynekprzeładowaniezasięg/fala uderzeniowaikona
Anti-Tank Mine86536.0 s5.9m/8m
RPG-7 AT360 przód/tył i bok 72015.8 s1.5m/6m
M2 Carl Gustav280 przód/tył i bok 56015.8 s1,7m/7m
M136 AT4380 przód/tył i bok 76016.0 s1.0m/3.5m


MEDYK MEDIC
wsparcie linii frontu polegające na rozrzucaniu apteczek regenerujących zdrowie HP oraz przywracanie graczy do życia za pomocą defibrylatora
broń podstawowaobrażeniamagazynekprzeładowanieszybkostrzelnośćikona
PKM LMG16.7-14.31008.5 s650 rpm
M249 SAW14.3 - 11.22008.2 s800 rpm
Type 88 LMG14.3 - 12.52008 s650 rpm
M60 LMG16.7-14.31007.8 s500 rpm
XM8 LMG14.3-12.51006.4 s750 rpm
MG3614.3-12.51006.4 s750 rpm
MG311.2-101008 s1000 rpm

ZWIAD RECON
likwidacja wroga z dużej odległości i wsparcie walczących poprzez wskazywanie celów, aby pojawił się nad nim pomarańczowy znacznik [wciskając BACK lub montując specjalna lunetę] oraz atak moździerzowy wzywany za pomocą specjalnej lornetki lub sabotowanie pojazdów ładunkami C4
broń podstawowaobrażeniamagazynekprzeładowanieszybkostrzelnośćikona
M24 Sniper100 - 5055 s36 rpm
Type 88 Sniper39 - 28104.1 s260 rpm
SV98 Snaiperskaya100-50104.8 s37 rpm
SVU Snaiperskaya Short39-28103.7 s260 rpm
GOL Sniper Magnum100-5054.8 s33 rpm
VSS Snaiperskaya Special25 - 20204.2 s600 rpm
M95 Sniper100-5556.9 s26 rpm


broń dodatkowa ręcznaobrażeniamagazynekprzeładowanieszybkostrzelnośćikona
M9 Pistol25-16.7123.75 s350 rpm
MP-443 Grach20-14.3173.75 s450 rpm
WWII M1911 .4533.4-2573.75 s260 rpm
MP-412 REX40-33.464.1 s200 rpm
M93R Burst37.5-27.3203.75 s900 rpm


strzelbyobrażeniamagazynekprzeładowanieszybkostrzelnośćikona
870 Combat100-5040.755s (pierwszy) + 0.695s (następny) + 1s85 rpm
Saiga 20K Semi39-2864.167 s300 rpm
SPAS-12 Combat100-5080.78s (pierwszy) + 0.72s (następny) + 1s260 rpm
USAS-12 Auto100-5064 s300 rpm
Neostead 2000 Combat100-5040.63s (pierwszy) + 0.53 (następny) + 2s85 rpm
TOZ-194100-50850 rpm

broń ogólnodostępnaobrażeniamagazynekprzeładowanieszybkostrzelnośćikona
WWII M1A1 Thompson16.7-12.5303.7 s600 rpm
M14 Mod 0 Enhanced39 - 28103.1 s260 rpm
G325-20203.4 s500 rpm
WWII M1 Garand39-2884.1 s260 rpm
granat110-15 żołnierz/33 pojazd13 szasięg 2.9m-8m

pojazdyodpornośćbroń podstawowaprzeładowanieszybkostrzelnośćbroń alternatywnaszybkostrzelnośćbroń pasażeraszybkostrzelność
M1A2 Abrams12508754 s15 rpm12,5-11,2750 rpm25,0-16,7550 rpm
T-90 MBT12508754 s15 rpm12,5-11,2750 rpm25,0-16,7550 rpm
M3A3 Bradley1250303 s200 rpm5256 rpm25,0-16,7550 rpm
BMD-3 Bakhcha1250303 s200 rpm5256 rpm25,0-16,7550 rpm
Vodnik 4WD500 s rpm rpm25,0-16,7550 rpm
Cobra 4WD500 s rpm rpm25,0-16,7550 rpm
HMMWV 4WD500 s rpm rpm25,0-16,7550 rpm
Quad Bike250 s rpm rpm rpm
Mi-28 Havoc5001002.75 s600 rpm2206 rpm30600 rpm
AH-64 Apache5001002.75 s600 rpm2206 rpm30600 rpm
UH-60 Black Hawk500 s rpm rpm16,72000 rpm
Mi-24 Hind500 s rpm rpm30600 rpm
UAV-15022025 s2.4 rpm10750 rpm rpm

Nasza lokalizacja zaznaczona jest na mapce podczas gry kolorem żółtym, sojusznicy i ich pozycje kolorem niebieskim a wróg kolorem pomarańczowym, który jednocześnie stanowi cel. Dla weteranów dostępny jest tryb hardcore, z wyłączoną większością ułatwień, w tym całym HUD-em. Gra umożliwia odradzanie się w bazie lub w pobliżu sojusznika stanowiącego wtedy mobilny punkt respawnu i oznaczonego na mapce w lobby kolorem zielonym, dzięki czemu zawodnicy unikają biegu przez cała mapę do miejsca, w którym dzieje się akcja. Ty graczu sam również stanowisz punkt respawnu więc kiedy zauważysz, że reszta drużyny zginęła ukryj się w bezpiecznym miejscu a towarzysze po chwili pojawią się obok.
Podbój - Conquest to walka dwóch dwunastoosobowych zespołów o tereny, na których znajdują się flagi. Zajęcie celu powoduje odbieranie punktów wrogowi a przegrywa ta ekipa, której licznik wyzeruje się szybciej.
Gorączka - Rush to rozgrywka na czas w której dwa dwunastoosobowe oddziały mają następujące zadania: ATAKUJĄCY zdobywają teren by uzbroić i zniszczyć kolejne pary stacji przekaźnikowych a OBROŃCY pilnują pozycji ze znajdującymi się celami a w razie podłożenia ładunku muszą w określonym czasie odbić je i rozbroić.
Drużynowa gorączka to walka na czas dwóch czteroosobowych drużyn o dwie stacje przekaźnikowe i założenia podobne do zwyczajnej 'Gorączki'. Ze względu na mniejszą liczbę zawodników czas trwania jest krótszy.
Drużynowy DM [deathmatch] to mecz czterech czteroosobowych drużyn a zwycięzcą zostaje oddział, który pierwszy zlikwiduje 50 przeciwników.

Tryb Rzeźni - Onslaught polega na opanowaniu kolejnych baz wroga oznaczonych flagami na mapie w jak najlepszym czasie walcząc jako żołnierz 2-4 osobowej drużyny przeciwko spadającym z nieba bot'om sterowanym przez SI. Można grać również samemu z nieograniczoną liczbą odrodzeń. To taka kooperacja w trybie online dostępna tylko dla posiadaczy dodatkowo płatnego konta GOLD umożliwiająca współpracę na czterech poziomach trudności. Na PROSTYm wróg ginie od pierwszego trafienia a na HARDCORE sprawę załatwia trafienie w głowę bo władowanie w niego 50 pocisków czy kilka ciosów nożem nic nie daje. Zabawa kończy się dopiero kiedy zespół przejmie wszystkie cele lub kiedy cała drużyna zostanie wyeliminowana z pola walki... więc żołnierzu kiedy zostaniesz ostatni poczekaj w bezpiecznym miejscu na odrodzenie kompana. Tryb wymaga od graczy ścisłej współpracy w celu uzyskania dobrego czasu/rekordu i nie wlicza się do ogólnych statystyk dlatego też jest dobry do przypomnienia sobie po dłuższej przerwie stylu rozgrywki.

Dodatek Vietnam dostępny tylko w trybie online dla posiadaczy dodatkowo płatnego konta GOLD i ze względu na inny wygląd postaci oraz odmienny arsenał stanowi ciekawe rozwiązanie ... jakby dodatkowej gry w grze bo gdyby dodać kilka map i kampanię oraz więcej sprzętu mógłby stanowić odrębną produkcję. Gracze przenoszą się w czasie do lat 60-tych i niesławnej wojny w Wietnamie więc zarówno skromniejsze umundurowanie i kamuflaż jak również broń nie posiadająca nowoczesnych gadżetów jest inna niż podstawowe wersji. Na czterech nowych mapach wzorowanych na historycznych lokalizacjach rozgrywamy te same tryby co w podstawowej grze ale dodatek jest w pełni z nią zintegrowany, dzięki czemu tu, czy tam, zdobywamy doświadczenie i awansujemy na wyższe poziomy. W trakcie zabawy posłuchamy wyselekcjonowych utworów muzycznych z tamtego okresu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz