Nagrody/osiągnięcia: 50 + 30 DLC achievements - 1000G + 750G DLC
Gracze offline 1 - 2
Gracze Online 1 - 4
Współpraca [CO-OPerative] offline 2
Współpraca [CO-OPerative] Online 2 - 4
SystemLink - tak
opis wydawcy - Akcja gry toczy się na cyberpunkowej planecie Pandora. Bohater rozwiązuje problemy lokalnej społeczności i zostaje wplątany w poszukiwania tajemniczego artefaktu obcych. Gra podzielona jest na 130 questów pobocznych i około 45 questów związanych z głównym wątkiem fabularnym. Odkrycie wszystkich sekretów gry ma zajmować około 100 godzin
Linki borderlands - WIKI - WIKIA - recenzja
grę zaczynamy z niewielką ilością gotówki, zapasu amunicji i poziomu zdrowia [HP - health points] ale wystarczy od razu po uzyskaniu kontroli nad postacią poszukać w skrzyniach [ukrytych za budynkami lub na dachach] czy w śmieciach by się wzbogacić. warto co jakiś czas przeglądać te same miejsca gdyż można w nich odkryć coraz to ciekawsze skarby. nową broń, walutę czy amunicję można podnieść również od pokonanych wrogów. niepotrzebne wyposażenie można wyrzucić [wciskając Y drop/upuść - co daje możliwość podniesienia przez kompana w trybie co-op] lub sprzedać w sklepie a za uzyskaną kwotę zakupić to co jest potrzebne ... na przykład tarczę lub amunicje. wynagrodzenie otrzymujemy za wykonywanie poszczególnych misji zlecanych od mieszkańców lub pobranych z tablicy ogłoszeń. nie warto biegać samemu po terenie ... raczej zalecam wykonanie zadania i szybki powrót, po którym rozliczamy się ze zleceniodawcą a potem bierzemy kolejne zlecenie [zalecany poziom gracza jest zawsze podawany w opisie] w ten sposób i tak odwiedzimy wszystkie dostępne miejsca ale unikniemy starcia ze znacznie silniejszym wrogiem - jak go to rozpoznać? po skierowaniu celownika pokazuje się czerwony pasek HP wroga oraz nazwa a przed nią liczba oznaczająca jego poziom. w niektórych lokalizacjach gry umieszczone są charakterystyczne słupy [po zbliżeniu się do nich bohatera zmieniają kolor z czerwonego na zielony] w których następuje autozapis [w prawym górnym rogu pojawia się wtedy również ikona zapisu].
do tej gry tak naprawdę nie jest potrzebny żaden poradnik ponieważ cele są czytelnie zaznaczone na mapce a w grze brak właściwie opcji wyboru poziomu trudności. co oznacza 'właściwie? chodzi o to że gdy wybieramy zlecenie gra sama sugeruje poziom trudności. jak to wygląda w praktyce? jeśli nasza postać ma 11lvl a wybierzemy zlecenie z 8lvl to poziom trudności będzie łatwy, natomiast jeśli tą samą postacią [11lvl] wybierzemy zlecenie z 13lvl to poziom trudności będzie wysoki. oczywiście za pokonanie wroga z niższego poziomu otrzymamy mniej punktów niż pokonując wroga z wyższym levelem pierwszy zadaniem po uruchomieniu gry jest wybór jednej z czterech postaci - opis: walka na dystans to HUNTER-Mordecai - pełna akcja w samym centrum to SOLDIER-Roland - walka w zwarciu czyli mordobicie to BERSERKER-Brick - a dla osób lubiących czary najlepsza będzie SIRENA-Lilith - każda z nich charakteryzuje się inna specjalizacją oraz ma inne drzewko rozwoju umiejętności
od 5LvL dostajemy możliwość korzystania: z umiejętności specjalnej oraz za każdy awans na wyższy level możemy rozbudowywać drzewko umiejętności. na początku mamy dostęp tylko do 6-ciu - po dwie na gałęzi oznaczonej innym kolorem. umiejętność ma 5 stopni a za umieszczenie każdych 5 punktów w jednej gałęzi odblokowują się dwie kolejne umiejętności. mapę włączamy przez przytrzymanie BACK - na kompasie oraz mapie pokazane są miejsca na które powinniśmy zwrócić uwagę - czerwona ikona oznacza wroga [zagrożenie] a biała przyjaciela - sakiewka to przedmiot do podniesienia - znak dolara $ to sklep - krzyżyk + to apteka - kierownica to parking - nasz aktualny cel pokazuje migający zielony diament [kwadracik] plecak, w którym można nosić 12 sztuk ekwipunku, można również powiększyć naprawiając roboty ... dokładnie opisane jest to niżej ponieważ za naprawę wszystkich odblokujemy osiągnięcie
-3slot- po wykonaniu misji od scooter'a na 10lvl [piss wash hurdle - przejażdżka, skok i otwarcie bramy] i jej rozliczeniu czyli 'wróć do Zed'a' odblokuje się 3 slot na broń podręczną
-4slot- wykonanie zadania z 18lvl 'leaving fyrestone - pożegnanie z fyrestone' od dr.zed przenosi zabawę do nowej lokalizacji czyli dahl headlands co pozwala wykonać oraz rozliczyć zadanie z 20lvl 'apokalipsa bandytów' [kill mad mela + talk klaptrap] gdzie nagrodą jest 4 slot na broń podręczną a które otrzymamy od lucky zaford [aby go znaleźć należy wykonać misje 18lv 'getting lucky - na ratunek lucky'emu] po wykonaniu misji z 18lvl 'runner patrols destroyed - zniszcz patrole śmigaczy'
-teleportacja- lucky zaford daje również zadanie z 20lvl 'powering the fast travel - uruchomienia systemu szybkiej podróży' [dwa bezpieczniki i wyłącznik] po tym można już będzie używać systemu teleportacji korzystając z NewUstation
kolory broni oznaczają stopień jej dostępności co jednocześnie przekłada się to na cenę i skuteczność
Białe = śmieć (common - przeciętne)
Zielone = coś lepszego (uncomon - nieprzeciętne)
Niebieskie = to warto mieć (rare - rzadkie)
Fioletowe = supersplówy (epic)
Pomarańczowe = trudne do zdobycia (Legendary)
karta przedmiotu podaje statystyki broni - damage oznaczony większą liczbą zadaje większe obrażenia - 'damage 8 x2' oznacza to że z lufy wylatują dwa pociski i każdy zadaje 8 punktów obrażeń - początkującemu trudno się połapać którą broń lepiej używać więc zalecam aby wybrać tą droższą. w większości przypadków taki dobór sprawdza się najlepiej a po przetestowaniu kilku spluw każdy już sam będzie wiedział czy woli większy 'damage/uszkodzenia' czy większą 'fire rate/szybkostrzelność'
niekiedy broń posiada możliwość wywołania żywiołów takich jak Fire/podpalenie, Shock/porażenie, Corrosive/korozja oraz Explosive/wybuch.
And They'll Tell Two Friends - trzeba zagrać w co-op z przedstawicielem Gearbox, albo z kimś kto z nim grał - wymagane płatne konto GOLD - graj przez neta a na pewno ktoś się trafi
Can't We Get BEYOND Thunderdome? - za zwycięstwo na arenie - włącz drugiego pada i zaloguj drugi profil a potem go pokonaj
Duel-icious - za zwycięstwo w Duel, który wywołujesz przez atak wręcz - włącz drugiego pada i zaloguj drugi profil a potem go pokonaj
Duelinator - za zwycięstwo w Duel bez uszkodzeń - włącz drugiego pada i zaloguj drugi profil a potem go pokonaj
Group LF Healer - za uleczenie kompana - podbiegasz do walczącego o życie i przytrzymujesz X
There's No "I" In "Team" - za rozegranie 15 misji w co-op'ie
United We Stand - za pokonanie w co-op'ie jednego z bossów: Rakk Hive, the Vault Boss, Sledge, Krom lub Flynt
My Brother is an Italian Plumber - po pierwszej rozmowie z Dr Zedem otrzymasz zadanie zabicia pięciu skagów, które mają legowisko tuż za bramą - załatw wszystkie za wyjątkiem ostatniego, do którego strzelaj aż jego pasek życia będzie minimalny a potem skocz na niego - jeżeli nie uda się za pierwszym razem to co jakiś czas pojawiać się będą w tym samym miejscu nowe stwory lub możesz wykonać taki skok w następnym zadaniu
Truly Outrageous - od 5lvl mamy możliwość korzystania z umiejętności specjalnej [LB] - za zabicie 15 wrogów umiejętnością Siren'y
Careful, He Bites - od 5lvl mamy możliwość korzystania z umiejętności specjalnej [LB] - za zabicie 15 wrogów umiejętnością Hunter'a
Reckless Abandon - od 5lvl mamy możliwość korzystania z umiejętności specjalnej [LB] - za zabicie 15 wrogów umiejętnością Berserker'a
Down in Front - od 5lvl mamy możliwość korzystania z umiejętności specjalnej [LB] - za zabicie 15 wrogów umiejętnością Soldier'a
Pyro - za zabicie 25 przeciwników bronią z efektem zapalania oznaczonych czerwonym ogniem
Facemelter - za zabicie 25 przeciwników bronią ze żrącymi toksynami (toxic), oznaczoną zielonym symbolem
1.21 Gigawatts - za zabicie 25 przeciwników bronią rażącą prądem oznaczonych niebieskim pierunem
Master Exploder - za zabicie 25 przeciwników bronią wybuchającą [granaty, rakietnice, beczki]
Fence - za sprzedaż 50 broni w sklepie - zbieraj wszystko i sprzedawaj w najbliższym sklepie
Rootinest, Tootinest, Shootinest - za zabicie 5 Rakków (ptaki dinozaury) w mniej niż 10 sekund - udaj się pojazdem wyposażonym w karabin maszynowy na południe Fyrestone, gdzie jest ich bardzo dużo - lub użyj ręcznego szybkostrzelnego karabinka z dużym magazynkiem
Get A Little Blood on the Tires - za rozjechanie 25 przeciwników - po wykonaniu zlecenia z 10lvl odzyskamy moduł potrzebny do uzyskania dostępu do pojazdów - najlepsze są skagi bo same podbiegają pod koła
Speedy McSpeederton - w Dahl Headland wykonujemy okrążenie wokół stacji samochodowej w czasie poniżej 31s zgodnie z mapką
You're on a boat! - Należy wejść na ukrytą łódkę w Treacher's Landing
12 Days of Pandora -SecretAchievement- po wejściu w listę questów wciskamy Y i szukamy wyzwania '12 days of Pandora' - musisz uzyskać odpowiednią ilość zabić z danych broni
Fully Loaded - za naprawienie wszystkich płaczących Claptrapów - w sumie jest 10 zleceń a za każde dostajemy fajne nagrody oraz sloty na ekwipunek - Poniżej lista miejscówek, w których znajdziesz uszkodzone Claptrapy.
Sledges Safehouse - 14lvl 'slage: do meliny - to the safe house' zadanie od shep sanders - bandyci trenowali na robociku swoje umiejętności strzeleckie. Skrzynkę z narzędziami znajdziesz na wyższej kondygnacji - na szybie wentylacyjnym, pod sufitem.
The Lost Cave - zadanie z tablicy 15lvl 'zbierz 50 elektrycznych kryształów' - robota nie da się pominąć bo leży w jaskini pośrodku trasy którą się poruszamy - zestaw naprawczy znajdziesz w jednej z rur, kilkadziesiąt metrów dalej.
New Haven - 20lvl - blaszak leży przy tablicy ogłoszeń New Heaven a zestaw naprawczy na balkonie jednego z budynków, do którego można dostać się z dachu [na którym znajduje się skrzynia z bronią.
Tetanus Warren - zadanie na 21lvl z tablicy w NewHaven 'king tassing' lub/oraz 'corrosive crystal' - Claptrap leży przy głównej trasie wędrówki więc nie da się go nie zauważyć a zestaw naprawczy znajdziesz w głębi jaskini w trudno dostępnym miejscu, na resztkach metalowej konstrukcji i trzeba się troszkę naskakać by go zdobyć.
Scrapyard - robocika znajdziesz w północnej części złomowiska, a zestaw naprawczy kilkanaście metrów na południe. Niestety, aby go zdobyć będziesz musiał przejść przez prawie całe złomowisko, ponieważ jest zbyt wysoko, aby dostać się do niego z miejsca, w którym znalazłeś robota. Po odnalezieniu upragnionej skrzyneczki możesz zeskoczyć i od razu naprawić blaszaka.
Krom's Canyon zadanie na 25lvl od CrazyEarl 'earl needs food' - Claptrapa leży na samym końcu prawej strony kanionu, aby poszukać zestaw naprawczy trzeba iść dalej [nie cofać się] wisi na linie na jednej z konstrukcji, na którą trzeba zeskoczyć z góry - dodatkowo robot wskaże miejsce skrzyni
Trash Coast - po wejściu na wysypisko kieruj się na południe. Idąc ścieżką pomiędzy hałdami śmieci trafisz na mały obóz bandytów. Wytnij wszystkich w pień i odszukaj blaszaka. Aby go naprawić będziesz musiał się troszkę cofnąć i odnaleźć małą chatkę nad wodą. Obok zauważysz rurę, z której wyciekają ścieki. Na jej końcu znajdziesz skrzynkę.
Old Haven - Claptrapa znajdziesz w południowo-zachodniej części miasta. Uwaga! Robot pojawi się dopiero po misji, w której uwolnisz innego Claptrapa z klatki (misja związana z fabułą, nie da się jej pominąć). Zestaw z narzędziami znajduje się na wschód od Ciebie, w pomieszczeniu na piętrze jednego z budynków.
The Salt Flats - blaszak leży po prawej stronie ogromnej maszyny, w jednej z chat w obozowisku bandytów. Skrzyneczka z narzędziami leży natomiast pod stertą śmieci na południe od chaty, w której znalazłeś robota.
Crimson Fastness - zaraz po wejściu do Crimson Fastness natrafisz na małe wysypisko Claptrapów. Wśród nich leży jeden, który jeszcze działa, ale potrzebuje Twojej pomocy. Aby odnaleźć zestaw naprawczy skieruj się do hangaru po prawej. Stoją w nim pojazdy. Skrzynka leży na stercie kół.
Paid in Fyrestone - za wykonanie pierwszych 5 misji w Arid Badlands
Made in Fyrestone - za wykonanie wszystkich [głównych i pobocznych] misji w Arid Badlands
Paid in New Haven - za wykonanie pierwszych 5 misji w Rust Commons
Made in New Haven - za wykonanie wszystkich [głównych i pobocznych] misji w Rust Commons
Ding! Newbie - Trzeba zdobyć 5 level
Ding! Novice - Trzeba zdobyć 10 level
Ding! Expert - Trzeba zdobyć 20 level
Ding! Hardcore - Trzeba zdobyć 30 level
Ding! Sleepless - Trzeba zdobyć 40 level
Ding! Champion - Trzeba zdobyć 50 level
Discovered Skag Gully - Nie da się ominąć - Osiągnięcia związane z odnajdywaniem kolejnych lokacji
Discovered Sledge's Safe House - Nie da się ominąć - Osiągnięcia związane z odnajdywaniem kolejnych lokacji
Discovered Headstone Mine - Nie da się ominąć - Osiągnięcia związane z odnajdywaniem kolejnych lokacji
Discovered Trash Coast - Nie da się ominąć - Osiągnięcia związane z odnajdywaniem kolejnych lokacji
Discovered The Scrapyard - Nie da się ominąć - Osiągnięcia związane z odnajdywaniem kolejnych lokacji
Discovered Krom's Canyon - Nie da się ominąć - Osiągnięcia związane z odnajdywaniem kolejnych lokacji
Discovered Crimson Lance Enclave - Nie da się ominąć - Osiągnięcia związane z odnajdywaniem kolejnych lokacji
Discovered Eridian Promontory - Nie da się ominąć - Osiągnięcia związane z odnajdywaniem kolejnych lokacji
Pandora-dog Millionaire - za zarobienie pierwszego miliona dolarów - zbieraj kase i sprzedawaj podniesioną broń oraz wykonuj zadania
Weapon Aficionado - za osiągnięcie dziesiątego poziomu umiejętności w posługiwaniu się jakimś rodzajem broni - wybierz np snajperkę i używaj jej jak najwięcej
Wanted: Sledge -SecretAchievement- Nie da się przegapić - Osiągnięcia nie do ominięcia, związane z walkami z kolejnymi bossami
Wanted: Krom - Nie da się przegapić - Osiągnięcia nie do ominięcia, związane z walkami z kolejnymi bossami
Wanted: Flynt - Nie da się przegapić - Osiągnięcia nie do ominięcia, związane z walkami z kolejnymi bossami
Destroyed the Hive - Nie da się przegapić - Osiągnięcia nie do ominięcia, związane z walkami z kolejnymi bossami
Destroyed the Destroyer - Nie da się przegapić - Osiągnięcia nie do ominięcia, związane z walkami z kolejnymi bossami
You call this archaeology? - Po osiągnięciu piątego levelu naszej postaci, będziemy mieli możliwość rozbudowania umiejętności klasowej przez artefakt. Znajdź jeden (piramidka podpisana „elemental artifact”) i dodaj ją do swojej umiejętności. osiągnięcie wpada podczas normalnego grania.
There are some who call me...Tim - Nie da się przegapić - otrzymamy możliwość dodania naszej postaci specjalnej modyfikacji klasy
1 DLC - The Zombie Island of Dr. Ned - pozwala chętnym graczom na odwiedzenie tytułowej wyspy obleganej przez zombich. Zajmujemy się masową eliminacją tych stworów, stworzonych przez doktora Neda na potrzeby jego eksperymentu naukowego.
2 DLC - Mad Moxxi's Underdome Riot - oferuje dostęp do trzech nowych aren (Hellburbia, The Angelic Ruins i The Gully), na których zmierzymy się z rozmaitymi przeciwnikami przez około sześć godzin bez możliwości zapisu stanu rozgrywki.
3 DLC od 35lvl - The Secret Armory of General Knoxx –;;;;; możliwość awansu na 61 poziom doświadczenia i nowe rodzaje broni. Na naszej drodze staną nowi przeciwnicy, a do naszego ekwipunku trafią nowe przedmioty. Ponadto pokierujemy nowymi typami pojazdów.
4 DLC - Claptrap's New Robot Revolution –;;;;; walczymy z armią robotów, na której czele stoi Claptrap-ninja, jako jedyny znający kung fu. W związku z tym czeka na nas 20 nowych misji, a także nieznani wcześniej przeciwnicy.
House of the Ned - Completed the "House of the Ned" mission - Odblokowuje się po ukończeniu pierwszej misji.
Jakobs Fodder - Completed the "Jakobs Fodder" mission - Osiągnięcie fabularne , nie do ominięcia.
Night of the Living Ned - Killed Ned...sort of - Osiągnięcie fabularne , nie do ominięcia.
Ned's Undead, Baby - Killed Ned. Again. - Osiągnięcie fabularne , nie do ominięcia.
Braaaaaaaaaaaaains! - Completed the "Braaaaaaaaaaaaains!" mission - Jedno z najgorszych osiągnięć w całej grze. Najpierw należy udać się T.K.-a, który czeka w domku na cmentarzu w Hallow's End (południowo-zachodnia część mapy). Kiedy go odnajdziecie zobaczycie krótki przerywnik. Wchodzicie do domu i bierzecie pierwszy z pięciu questów. Oto one:
1.Przynieś 10 mózgów
2.Przynieś 25 mózgów
3.Przynieś 50 mózgów
4.Przynieś 100 mózgów
5.Przynieś 250 mózgów.
Mózgi zdobywamy strzelając zombie w głowę. Zebrane przed uruchomieniem powyższych misji nie są niestety brane pod uwagę, więc lepiej nie odkładać tego na później.
Small Tournament - Complete the Prove Yourself mission - Musisz ukończyć pierwszą misję z dodatku - ukończ po pięć rund na każdej z trzech aren.
The Gully - Reach the end of the larger challenge in The Gully coliseum -
Hell-Burbia - Reach the end of the larger challenge in the Hell-Burbia coliseum -
The Angelic Ruins - Reach the end of the larger challenge in The Angelic Ruins coliseum -
*Należy ukończyć po kolei wszystkie wyzwania. W ostatnim musisz zaliczyć 20 rund składających się z pięciu fal: Starter, Gun, Horde, Badass oraz Boss. Zrobienie JEDNEJ areny zajmuje minimalnie ponad trzy godziny, w porywach do 4,5. Nie można wyjść w czasie gry, bo wówczas cały nasz postęp zostanie utracony. Zalecane przechodzenie w kooperacji. W razie problemów z przeciwnikami można założyć grę na drugim kontrolerze z postacią o niskim poziomie rozwoju i dołączyć na swoim głównym profilu.
Big Tournament - Reach the end of each of the 3 larger challenges with one character - Musisz ukończyć wszystkie trzy duże wyzwania jedna postacią. Zajmuje to od dziewięciu do dwunastu godzin.
Making a Monster - Build the New Car: Monster - Jest to druga misja w DLC, dostajemy ją od Scootera. Mamy odnaleźć trzy części do zbudowania nowego pojazdu. Nie powinno to nikomu sprawić problemów, ponieważ fragmenty samochodu nie są jakoś specjalnie schowane.
Speed Kills - Destroy a Lancer while in a Racer - Za pomocą Racera (pojazd, którym poruszamy się w podstawce) musimy zniszczyć Lancera (czarny pojazd podobny do czołgu). Wystarczy stanąć daleko od niego i pójdzie gładko. Nie powinieneś nawet mieć uszczerbku na tarczy pojazdu.
Sucker born every minute - Paid for a worthless tour of the world's largest bullet - W celu zdobycia tego osiągnięcia udajemy się do lokacji Sunken Sea. Jedziemy za znakami do miejsca, w którym jest wielki nabój (bardzo widoczny). Reszta na filmiku. Za wycieczkę płacimy osiem milionów. Jeśli chcesz odzyskać kasę, to po prostu zaraz po otrzymaniu osiągnięcia wyjdź do interfejsu lub wyłącz konsolę.
Athena, Out - Rescue Athena - Osiągnięcie fabularne. Kiedy jesteśmy w więzieniu (Lockdown Palace) mamy za zadanie unieszkodliwić osobnika zwanego Mr. Shank i uwolnić Athenę.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sneaky Little Buggers - Kill each of the loot midgets - Musimy zabić wszystkie rodzaje karłów wyskakujących z różnych szafek, pudełek itp. Lista „maluchów” i miejsce ich występowania:
• Meat Popsicle: ukrywa się w tych lodówko-podobnych szafkach. Łatwo go znaleźć w Lockdown Palace i w wiosce Midgetów w Sunken Sea;
• Dumpster Diver: znajduje się w śmietniku zaraz obok miejsca, w którym zabijamy Motorheada (misja poboczna);
• Truxican Wrestler: można znaleźć go w jednej z tych wysokich cienkich szafek w Lockdown Palace;
• Mini Steve: znajduje się w czerwonej skrzyni, czyli takiej, z której otrzymujemy nowe bronie i przedmioty. Również do znalezienia w Lockdown Palace, zaglądajcie w każdy kąt, a na pewno znajdziecie;
• Crimson Shorty: znajduje się w skrzyni Lance w lokacji Road’s End, prawie przed samym wejściem do Zbrojowni.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Depot Demolition - Destroy the Lance Depot - Osiągnięcie fabularne. Trzeba zniszczyć tytułową zbrojownię. Jedynym problemem może być boss, który „jej pilnuje” - General Knoxx. Radzę się zabezpieczyć i wziąć jakieś apteczki. Po rozwaleniu skurczybyka idziemy do panelu sterowania i włączamy odliczanie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ding! Overleveled - Reach Level 51
Ding! Overleveled to 11 - Reach Level 61 - 5985083 – tyle doświadczenia musisz zdobyć, aby osiągnąć 61 poziom. Powinno spokojnie wpaść podczas wykonywania misji i zabijania przeciwników. Jeśli jednak tak się nie stanie, to idźcie z ekipa z Xbox Live na Crawmarexa.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vincible - Kill Crawmerax the Invincible - Najtrudniejsze osiągnięcie w DLC, jeśli robimy je w pojedynkę. Przeciwnik zarówno na Playtrough 1, jak i 2 ma ten sam poziom - 65. W grupie powinno pójść gładko.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Completionist - Complete all missions in Secret Armory - Poniżej znajduje się lista wszystkich misji w DLC. Pamiętaj, że wszystkie misje trzeba zrobić na jednym playthrough. Lista:
T-Bone Junction
Scooter? But I Don't Even Know Her. (Main Story)
Boost the Monster (Main Story)
Greasemonkey (Main Story)
You've Got Moxxi: Roadblock (Main Story)
Code Breaker:Analysis (Main Story, Athena)
Bridging the Gap (Main Story, Athena)
Big Crimson Brother is Watching (Bounty Board)
Road Rage (Bounty Board)
Power Leech (Bounty Board)
Drifter Lifter (Bounty Board)
Bugged (Bounty Board)
You. Will. Die. (Bounty Board)
Circle of Duty: New Recruit (Bounty Board)
OMG APC (Scooter)
Wanted: Dead! (Triggered automatically near Marcus' shop)
Core Collection (Marcus)
Mop Up (Marcus)
Super-Marcus Sweep (Marcus)
Local Trouble (Marcus)
It's Like Christmas! (Marcus)
This Bitch is Payback (Athena)
This Bitch is Payback, pt. 2 (Athena)
Knoxxed Out (Athena)
The Crimson Tollway
You've Got Moxxi: Moxxi's Red Light (Main Story)
Deep Fathoms
Armory Assault (Main Story)
Moxxi's Red Light
Prison Break: Road Warrior (Main Story)
Thrown for a Loop (Moxxi)
Stain Removal (Moxxi)
The Ridgeway
Prison Break: Over the Wall (Main Story)
Code Breaker: Time is Bullets (Main Story)
Sunken Sea
Prison Break: Try Not to Get Shanked (Main Story)
Athena Set Up Us the Bomb (Main Story)
Purple Juice! (Thirsty the Midget by the pond shack)
Little People, Big Experiments (Thirsty the Midget by the pond shack)
Lockdown Palace
Rendezvous (Main Story)
Claptrap Rescue: Lockdown Palace (Claptrap)
Circle of Duty
Circle of Duty: Cadet (Zach)
Circle of Duty: Private (Zach)
Circle of Duty: Corporal (Zach)
Circle of Duty: Sergeant (Zach)
Circle of Duty: Medal of Duty (Zach)
Road's End
Lost Lewts (Radar Device)
Crimson Armory
Loot Larceny (Main Story)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The Collector - Complete a crazy request for Tannis - Bardzo podobne osiągnięcie do tego z DLC "Zombie Island", ale znacznie łatwiejsze. Musisz po prostu strzelać do robotów i zbierać wszystko co z nich wypada. Najlepiej jest zaliczyć pierwszą misję, zaakceptować drugą i zacząć wykonywać questy fabularne. Jeśli dojdziecie do ostatniego Bossa (MINAC) i nie będziecie wciąż mieli wystarczającej ilości części, to można to spokojnie przyspieszyć właśnie na nim (ciągle wypuszcza ze środka roboty kamikadze).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tourist - Find all 6 Claptrap Statues - Pomniki robotów znajdują się w następujących lokacjach:
Hyperion Dump
Sander’s Gorge
Dividing Faults
Scorched Snake Canyon
Tartarus Station
Wayward Pass
Prawie wszystkie są blisko wejścia do lokacji. Jeśli masz problem, obejrzyj filmik.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Knoxx-Trap - Knoxx is at rest...finally -
Ned-Trap - Killed Ned...again and again and again -
Steele-Trap - The Commandant is dead-trap -
Muerte la robo-lución - Kill the INAC -
Osiągnięcia fabularne.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bobble-Trap - Collect 15 claptrap bobbleheads -
It's so realistic! - Collect 5 3D glasses -
What a party! - Collect 3 panties, 5 fish in a bag, and 15 pizzas -
The Lubricator - Find 25 oil cans -
Musimy zebrać dokładna liczbę losowo wypadających przedmiotów. Pozostaje tylko udać się na ostatniego bossa i zrobić to osiągnięcie metodą pokazaną na filmiku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz